2009-12-01 | 20:14:43

hej, hej!

Hej, hej! :) Dagen började lite...Nja...Skakigt? Eller inte skakigt för mig då! Men sen "löste" allt sig. Men jag har fortfarande något otalt med henne... :D Men just nu är vi vänner, men tror att det kommer ändras snart.

Ja, ja! Slut pratat om henne (: Jag, Valencija, Linda & Sara gick till stan för att köpa lite godsaker. Sen så satte vi oss på en bänk och snacka om...Ja, precis allting! Sen så var Valencija tvugnen att gå hem så vi lämnade hem henne, och stannade där ett tag. Sen så kom Alexandra & Emi. Men Alexandra skulle hem till sin mormor så hon gick också hem. Ha, ha! Jag skriver ju allt detaljerat. Ha, ha, vi var ute hade kul sen gick alla hem, *punkt*. Hehe...Kom hem runt 17.00 (?) men har inte bloggat till nu ^^

PussHej <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: