2009-12-01 | 20:24:16

Imorgon gäller det!

imooooorgoooooon så gäller det att vakna tidigt! :D Jag & Pierre har tävlat om vem som vaknar tidigast. Så fort man har vaknat ska man smsa och skriva "vaken." och om man inte svarar tillbaka så är man diskad ;) Ha ha :P

Pierre vet ju att jag har en blogg. Och han blir arg att jag säger "Pierre" till honom i bloggen. För Pierre är hans mellan namn! Hihi ^^ Gabriél heter han egentligen. Och ja,  med den lilla "é" också :). Fast man uttalar "Gabrijel" HAHAH han tvingar mig att skriva ett inlägg om honom :( Elak är han nog! Haha , nej nej jag skojar ju bara. Det är ju inte så att han har en pistol vid mitt huvud och tvingar mig att skriva...Ojdå! Jag råka avslöja honom! :o

Det här med namn är intressant... Dock inte, men iaf så snart nog så gör jag ett inlägg om mitt namn! Tror att ingen av er fattar mitt lilla namn.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: