2009-12-01 | 20:33:24

ISABELLA MELICIA LARA

Okej, så här ligger det till med mitt namn. Jag heter Isabella Melicia Lara. Fattar ni? Mitt fullständiga namn som står på pappret. Min pappa ville inte ha svenska namn så han kallar mig antingen för "Lara". Min mamma däremot ville att jag skulle ha svenska namn för jag bor ju i sverige. Så hon kallar mig för "Melicia" eller "Isabella". Jag älskar alla mina namn, fast som min mamma tycker så bor jag ju i svergie. Så därför kallar jag mig för BellMell. Men när jag är i mitt hemland så presenterar jag mig för Lara. Haha... Komplicerat va?

Och Daniella TVINGADE mig att ha D på namnet. Men alltså det står också för mitt efternamn, men liksom den är privat så jag lägger inte ut den :) Har det bra.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: