2009-11-28 | 13:44:10

Bio and shopping time! ;D

Jaa, äntligen! Måste först gå och köpa lite nödvändiga saker, sen så ska jag, Linda, Sara, Emelie & Valencija till bio :D Twilight ska vi se på. Är inte värsta twilight freaket, men snygga vampyrer kan man inte säga nej till... Rauwr! Ha, ha, nejdå :)

Och nu ska jag beställa min nya mobil ;D ÄNTLIGEN :D Jag vill egentligen ha Satio, fast min pappa ska köpa den till syrran -.- och han tycker att det blir för mycket då.
Ja. Här är mobilen ' (:

Pappa ska också beställa en sån här åt sig. För att hans mobil har gått sönder och han har bara som jobbmobil. Han har typ 10 andra mobiler men han vill inte ha de... HA, HA pappa är bortskämd :P


Jag vill ha rosa, pappa vill ha silver & svart. HA, HA vi kan ju också köpa den röda åt mamsen och den svarta till bröderna... Skämt åsido... ;)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: