2009-11-30 | 18:14:59

Om idag =D

Hej hej! Kom hem för... Några timmar sen ha ha? Iaf så var jag ute med tjejerna =D Vi hade süper kul! (: <3
Vi snackade om en människa som inte ens förtjänar att ha oss alla som vänner. Hennes namn tänker jag inte ta upp, men nu när hon loggar in på MSN ska jag konfrotera henne. Så...Så kall lös hon är! Och flickor, låt jag & hon prata om det. Ingen av er ska tjafsa med henne. Det är jag som ska göra det.  Om jag har hört att ni har bråkat med för min skull kommer jag halshugga er haha :D

Älskar er andra <3

1 Kommentarer
Emelin <33:

HAHA men jo för tusan ! :D Det blir kul om alla vi hoppar på henne .. Hon förtjänar för sjutton det! =D



Älskar dig också btw :*

2009-11-30 | 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: