2009-11-28 | 00:06:35

Sent...

Jag bloggar så seeeent att det är helt sjuk! Men så här ligger det till - Jag har inte haft tillgång till en data. Alltså min brorsas data hade gått sönder (han har fått den från gymnasiet), och så är den på lagning ooch fick en reserv data. Och då var han bara tvungen att använda min data! Så ojuste! Hatar att vara minst ibland :( Men så nu tog jag hans reserv, för att mina läsare (om jag ens har några) vill ju läsa då å då :P

Men NOG om datorer. Om jag skulle skriva om datorer så skulle bloggen heta "datanördens.blogg.se" HAHA, vilket jag inte ää, för att har inte spelat på 24 timmar kan man nästan säga ;);)

Men just nu knarkar jag till låten The Game - Better Days. Den är så äkta ♥ . Scrolla ner lite så kanske ni hittar den, Hihi! :D Chattar just nu med Pierre... Han har ett oerhört gott hjärta. Och vi som har utländsk bakgrund måste hålla ihop. Haha utlänningar dras till varandra. Vi skojar sönder varann. Och om det finns någon tjej där ute så är han otroligt snygg... Någon intresserad??

Haha, här är vår konversastion i stort sätt. (Åååh! Nya datorer suger!! Man kan ju inte printscreena för fasiken!!!)
Btw: BellsMells ' är jag. Och SvenneStaden(L) är Pierre. Och ja, "SvenneStaden" menar han Ystad. Han älskar Ystad men han tycker att det är fööör många svenskar ^^

Ja, ja här är konversationen:

BellsMells ' säger:
HAHA IDIOT! :D
det är ingen svennestad. Det är supervackert här ju!

Svennestaden(L) säger:
mm...kanske e vacker men jag vill ha mer svart huvuden och håriga turkar! :)
och idiot?haha tala för dig själv
Kolla bara!! jag pratar ju som en svenne!

BellsMells ' säger:
MEN GISSA VILKET LAND DU BOR I DUMBOM?
okejokej.. Hämta dina libanesiska släktingar, men inga turkar!! :(

SvenneStaden(L) säger:
Jag bor i svennestan :(:(:(
och vad har du så emot turkar??

BellsMells ' säger:
De har ju tagit över alla våra länder.. Du är ju halv libanes och halv syrian right? och de har tagit över "syrianernas land"
och de tog över vårt land oxå!

SvenneStaden(L) säger:
där har du allt rätt. et poäng till dig. men vem ska vi göra våra kebaber?...

BellsMells' säger:
Vi kurder! :D

SvenneStaden(L) säger:
men de kommer vara MER hår på kebaben än på kroppen!

BellsMells ' säger:
Men är smaken inte bara värd det?

SvenneStaden(L) säger:
två poäng till dig








HAHAHA jaa vie sjuka!! Vi pratar om länder och allt... Och förlåt för er som tog illa upp, vi skämta ju runt bara! :D
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: